تبلیغات
دانشجویان مهندسی نرم افزار ورودی 88 جهاد دانشگاهی اهواز - مطالب مهر 1392
 
دانشجویان مهندسی نرم افزار ورودی 88 جهاد دانشگاهی اهواز
درباره وبلاگ


از طریق ایمیل زیر میتوانید با مدیر وبلاگ در ارتباط باشید
(منتظر نظرها و انتقادات سازنده ی شما عزیزان هستیم)
chenani.mojtaba@gmail.com

مدیر وبلاگ : مجتبی چنانی

swAhvaz


ایده هایمان را در 54 ساعت به کسب و کار تبدیل کنیم.

تیم سازی، گسترش ارتباطات و آموزش تجربی در 3 روز آخر هفته، با همکاری جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و کانون کار آفرینی کشور

(معرفی مراسم استارت آپ ویکند، امروز ساعت 16 الی 17 در مرکز آموزش جهاد  دانشگاهی، جنب ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد. جهت رزرو جا نام خود را به شماره 09121971734 ارسال کنید. مهلت ثبت نام در رویداد استارت آپ تا 3 آبان خواهد بود.)

ahvaz.startupweekend.ir

ahvaz.startupweekend.org





نوع مطلب :
برچسب ها :


گاهی نام یک برند را در گوگل جستجو کرده و علاوه بر آنکه سایت برند را در رتبه اول ملاحظه می کنید، به صفحات مهم آن سایت نیز دسترسی مستقیم دارید، برای نمونه Microsoft را در گوگل جستجو کرده ایم و چیزی مشابه عکس بالا می بینیم.

اگر می خواهید با sitelinks آشنا شوید ادامه مطلب را از دست ندهید.


ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :

برندسازی اینترنتی یکی از تخصص های برندسازی است، بنابراین میبایست برای درک آن، درک مناسبی از برند و برندسازی داشته باشیم، پس ابتدا به این میپردازیم که: "برند چیست؟"

·        برند یعنی یک نام معروف و شناخته شده، مثل گوگل

·        برند همان لوگوی یک شرکت است، مثل اپل که لوگوی آن یک سیب گاز خورده است.

·        برند، نام تجاری است.

·        برند نام محصول + لوگوی محصول یک شرکت است.

·        برند نامی است که برای شرکت انتخاب میکنید تا از سایرین متمایز شوید.

اینها برخی از تعاریف ناقص یا اشتباهی هستند که معمولا در پاسخ به سوال "برند چیست؟" شنیده میشوند.

 

دوستتان به شما میگوید که یک لپ تاپ خریده است، از او میپرسید: لپ تاپ با چه برندی خریدی؟ پاسخ میدهد: SONY

شما از سایر محصولات سونی استفاده کرده اید، اما هیچوقت لپ تاپ سونی را ندیده اید و هیچ چیز هم درمورد لپ تاپ سونی نشنیده اید، اما حس میکنید که میتوانید در مورد کیفیت، کارایی و زیبایی لپ تاپ دوستتان نظر بدهید، در مورد اینکه چقدر عمر خواهد کرد، گران است یا ارزان و ...

تمام پیش داوری های شما از شنیدن نام سونی، برند سونی را تشکیل میدهد، نام سونی و لوگوی سونی تنها یادآور برند هستند، ذات برند، درک و برداشت شما از شنیدن یک نام تجاری است.

برندها فقط متعلق به شرکت ها نیستند، به مثال های زیر توجه کنید:

برند جغرافیایی: وقتی در حال خرید کالایی هستید که نام تجاری اش را نمیشناسید، ممکن است به دنبال کشور سازنده اش بگردید، چه احساسی پیدا میکنید وقتی متوجه میشوید کالایی که در دستان شماست، چینی است؟ چه احساسی از دیدن Made in Japan دارید؟ اگر بگویند این محصول آلمانی است یعنی چه؟ اگر بگویند ایرانی است یعنی چه؟

ممکن است نام کشور سازنده به طور مستقیم روی خرید کالای شما موثر باشد، کالایی را بخرید چون متعلق به کشور الف است یا نخرید چون در کشور ب ساخته شده است، بدون آنکه کوچکترین چیزی درمورد کالا از دیگران بشنوید و یا کالا را تست کرده باشید صرفا با شنیدن نام کشور تولید کننده احساس میکنید میتوانید در مورد کالا نظر دهید، پس نام یک کشور میتواند یادآور برند ملی باشد.

برند شخصی: در سینما نشسته و منتظر آغاز یک فیلم هستید، فیلمی که چیز زیادی درموردش نشنیده اید و حتی نمیدانید بازیگرانش کیستند، ولی احساس خوبی دارید چون فقط دو کلمه درمورد این فیلم میدانید، اینکه کارگردانش اصغر فرهادی است، بنابراین نام یک شخص میتواند یادآور برند شخصی اش باشد.

یرند شامل همه ی احساسات، ویژگی ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است.

برند، برداشت افراد از یک نام است.



ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
نابرده رنج گنج میسر نمی شود.
 
 
بالای صفحه